O nas



OSA Nieruchomości, czyli Osobisty Skuteczny Agent Nieruchomości.

Skąd taka nazwa? Z mojego życia. Od dziecka interesuję się motoryzacją. Moją pasją są zabytkowe pojazdy. Prowadzę własną stronę oraz forum poświęcone Polskim Skuterom OSA M50 i M52 www.osiara.pl. Restauracja starych samochodów i motocykli nauczyła mnie sumienności i wytrwałości w dążeniu do osiągnięcia celu. Potrafię skutecznie i metodycznie pracować, wsłuchując się w rady wybitnych specjalistów, a moje pasje są w tym pomocne. 

W grudniu 2014 r. moja firma Osa Nieruchomości została laureatem konkursu "Z Homestagingiem przez 2015 rok". W maju 2015 r. otrzymaliśmy Certyfikat Jakości Domiporty - jednego z największych portali nieruchomości w Polsce. Certyfikaty otrzymało 11 najlepszych biur nieruchomości w Polsce, w tym my. W październiku 2015 roku otrzymaliśmy Certyfikat Jakości Domiporty po raz drugi.

Zapraszam Państwa do współpracy z moją firmą OSA Nieruchomości

Justyna Barska - Rozenblat


Zespół


Sławomira Burdzy
Sławomira Burdzy – absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika oraz studiów podyplomowych z zakresu prawa podatkowego, egzekucji administracyjnej i zarządzania projektami Unii Europejskiej. Od 2002 roku zawodowo związana z organami skarbowymi oraz samorządu terytorialnego. Od 2007 roku na stanowisku kierowniczym. Ukończyła kilkanaście kursów i szkoleń z zakresu prawa podatkowego, egzekucji administracyjnej, zarządzania jakością oraz zasobami ludzkimi. Biegle zna tematykę nieruchomości od strony podatkowej oraz prawa własności. Od 2014 roku doradza firmie deweloperskiej przy ocenie stanu prawnego nieruchomości, sporządzaniu umów, sprzedaży oraz rozliczaniu inwestycji. Prywatnie całkowicie pochłonięta opieką nad dwójką czteroletnich synów oraz nieustannie poszukująca sposobu na okiełznanie ich temperamentu.
Justyna Barska
Justyna Barska-Rozenblat – absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego, Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Ukończyła studia podyplomowe z Zamówień Publicznych i Komunikacji w Biznesie. Praktykę  w sektorze nieruchomości zdobywała w rodzinnej firmie zajmującej się od 1998 roku zarządzaniem nieruchomościami. Potrafi dokonać szybkiej i właściwej analizy niemal w każdej sytuacji, dzięki dwudziestoletniemu doświadczeniu na stanowiskach kierowniczych oraz jako trener i szkoleniowiec. Prywatnie miłośniczka zabytkowej motoryzacji. Prowadzi własną stronę i forum poświęcone Polskiemu Skuterowi OSA www.osiara.pl. (czytaj więcej)
Magdalena Kuleta
Magdalena Kuleta – ukończyła studia wyższe na kierunku Zarządzanie i Marketing, a następnie podyplomowe: Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomości na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Uzyskała licencję pośrednika nr 20273. Od początku kariery zawodowej związana z rynkiem nieruchomości. Doświadczenie zdobywała m. in. w poznańskich biurach nieruchomości. Posiada cechy, które umożliwiają podejmowanie racjonalnych decyzji związanych z transakcjami obrotu nieruchomościami. Prywatnie podróżuje po świecie w poszukiwaniu ciekawych miejsc i ludzi.
Jacek Wnuk-Gugnacki – z wykształcenia historyk, pasjonat m.in. architektury i to zarówno tej dawnej jak i współczesnej. W domach i mieszkaniach szuka przede wszystkim duszy - potrafi ją dostrzec i odpowiednio wyeksponować by stała się cennym walorem. W poszukiwaniu własnego domu, przejechał Polskę wzdłuż i wszerz, by w końcu osiąść w wielkopolskiej wsi i zamieszkać w ponad stuletnim domu z interesującą przeszłością. W swej pracy stawia przede wszystkim na sumienność, oraz bardzo dobry kontakt z Klientem, wykorzystując ponad 10-letnie doświadczenia w działalności e-commerce. Zwolennik Home Stagingu, wyznaje pogląd, że nic tak nie uatrakcyjni wnętrza jak książki i przedmioty związane z pasją ich mieszkańców. Został z nim przeprowadzony również wywiad na temat nieruchomości i naszego Biura. (czytaj więcej)  

Roman Dąbrowski
Roman Dąbrowski – ukończył Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w ramach dwóch specjalności: Reklama i Promocja oraz Zarządzanie Komunikacją w Biznesie. Specjalista marketingu i reklamy oraz budowania wizerunku i świadomości marki. W swojej pracy łączy umiejętność kreatywnego myślenia wraz najnowszą technologią, dzięki czemu jest w stanie stworzyć efektywne komunikaty reklamowe. Prywatnie miłośnik literatury fantastycznej oraz łucznictwa. Wieczory lubi spędzać przy dobrym filmie, lub ciekawej książce.

Home staging


Czy nieruchomość, którą zamierzamy sprzedać jest atrakcyjna dla nabywców? Jak sprawić, by robiła dobre wrażenie na kupującym?

      Jest wiele powodów, dla których decydujemy się na sprzedaż domu. Bywa, że jest nam trudno się z nim rozstać, a czasem zależy nam, aby jak najprędzej znaleźć nabywcę. Niezależnie od powodu, zbywający nieruchomość na ogół dostrzega same jej zalety i często uważa, iż jest warta znacznie więcej niż nabywca chce za nią zapłacić. Natomiast kupujący, oglądając nieruchomość, doszukuje się w niej ukrytych wad i niemiłych niespodzianek. Zatem różne jest postrzeganie przez obie strony, domu wystawionego na sprzedaż. Wychodząc naprzeciw potrzebom obu stron proponujemy, usługę Home staging, uznawaną przez specjalistów od nieruchomości za najskuteczniejszą metodę prezentacji i sprzedaży nieruchomości.

Homestaging 1

      Home staging, to nowoczesna metoda polegająca na wprowadzaniu zmian, które pozwolą kupującym dostrzec walory nieruchomości oraz odczuć, że spełnia ich wymagania. Zmiany, które wprowadzają specjaliści, mogą być niewielkie, polegające na przykład na odpowiednim uporządkowaniu domu i otoczenia lub na wykonaniu odpowiedniej aranżacji wnętrza. Czasem wprowadzane zmiany są większe i zmiana wizerunku nieruchomości jest spektakularna. Home staging, najczęściej powoduje, że nieruchomość ze stanu: do mieszkania, przechodzi w stan do sprzedania i zamieszkania.  Odpowiednie przygotowanie wnętrza i/lub otoczenia oraz jego stylizacja skraca czas poszukiwania nabywcy lub najemcy, wpływa nie tylko na pozytywny odbiór nieruchomości, lecz także podnosi jej wartość rynkową. Wprowadzane zamiany zależą od potrzeb i możliwości zbywającego oraz są przez niego opiniowane.

      Jeżeli chcą Państwo poznać nasze propozycje Home staging, dotyczące Państwa nieruchomości – zapraszamy do kontaktu z naszymi Ekspertami. Spojrzymy okiem krytycznym i twórczym na powierzchnie, które chcecie Państwo sprzedać lub wynająć. W skład naszego Zespołu wchodzą specjaliści z dziedziny budownictwa, designu, architektury wnętrz, architektury krajobrazu i terenów zielonych oraz eksperci od marketingu. Wszelkie podejmowane przez nas działania będą realizowane tylko i wyłącznie za Państwa zgodą.

Homestaging 2

    W zakresie homestagingu współpracujemy ściśle z firmą M2, dzięki której jesteśmy pewni, że usługi przygotowywania nieruchomości na sprzedaż realizowane są na najwyższym poziomie. Gorąco zachęcamy do odwiedzenia ich strony klikając tutaj.


Współpracujemy


współpracuję baner.jpg 

Co oznacza ten znaczek?

Znaczek jest przede wszystkim komunikatem dla naszych Klientów – Klientów biur nieruchomości: „Kliencie, nasze biuro współpracuje z innymi, czyli Twoja oferta w naszym biurze jest udostępniana wszystkim agencjom”. Ale też znaczek jest komunikatem dla innych biur: „Współpracujemy – korzystajcie z naszych ofert, aby zaprezentować je swoim Klientom i razem sfinalizować transakcję”. Zachęcamy do dołączenia do akcji, do posługiwania się tym oznaczeniem, a przede wszystkim – do wzajemnego udostępniania ofert pomiędzy biurami!

 

Wspólna inicjatywa

„Współpracuję” to wspólna inicjatywa kilku biur nieruchomości z różnych miast Polski. Po co taka akcja? Po to, aby obudzić w pośrednikach wolę współpracy! Chcesz dołączyć do akcji? Pod tym adresem znajdziesz wszelkie informacje:


WSPÓŁPRACUJĘ 


 

•   W zakresie homestagingu współpracujemy ściśle z firmą M2, dzięki której jesteśmy pewni, że usługi przygotowywania nieruchomości na sprzedaż realizowane są na najwyższym poziomie. Gorąco zachęcamy do odwiedzenia ich strony klikając tutaj.


•   Profesjonalne filmy prezentujące oferowane przez nas nieruchomości tworzy firma Graffin. Jesteśmy pewni, że współpracując z nimi nasze oferty będą zawsze spełniały najwyższe wymogi jakościowe. Firmę Graffin oraz jej ofertę można obejrzeć tutaj.

Firma Graffin.png

 

•   Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie  współpracujemy z Kancelarią Rzeczoznawcy Majątkowego Dariusza Jessy w zakresie:

- wyceny nieruchomości, gruntów rolnych, lokali mieszkalnych;

- wyceny lokali użytkowych i nieruchomości komercyjnych;

- wyceny wartości godziwej środków stałych;

- nadzoru bankowego nad inwestycją.


Kariera


Logo/Logo bordo.jpg

Zatrudnimy agentki / agentów nieruchomości na umowę o współpracę.Masz już dość narzekania szefa i pracy pod presją czasu? Ciągłego wykonywania bezsensownych poleceń i realizowania morderczych planów sprzedażowych w nieustającym stresie?

Odmień swoje życie i karierę zawodową już dziś!

Bądź sam sobie sterem, żeglarzem i okrętem! Pracuj w dowolnych i najwygodniejszych dla siebie godzinach, niech Twoja nowa praca stanie się dla Ciebie przyjemnością!

Brzmi jak nierealne marzenie? Nie, to praca w OSA Nieruchomości!

Wszyscy nasi agenci, z którymi współpracujemy mają pełne wsparcie biura, zarówno podczas pozyskiwania nieruchomości, jak i ich sprzedawania. Jako biuro pokrywamy wszelkie koszty związane z reklamowaniem i promocją pozyskanych nieruchomości. W skład naszych działań marketingowych wchodzą m.in.:

  • projektowanie oraz wydruk banerów
  • zamieszczanie reklam w prasie lokalnej i regionalnej (np. Newsweek, Kup Dom, Głos Wlkp., Nasze miasto, itp.)
  • realizowanie profesjonalnych sesji zdjęciowych w budynku (wykonujemy zdjęcia również z drona w przypadku działek)
  • projektowanie, wydruk oraz kolportaż ulotek reklamowych
  • realizacje profesjonalnych spotów filmowych prezentujących nasze nieruchomości (również rejestracja nieruchomości z powietrza za pomocą drona)
  • kampanie reklamowe w mediach społecznościowych
  • podbicia ogłoszeń na największych portalach z nieruchomościami, oraz wiele innych.

Naszą myślą przewodnią w działaniu jest ”przemyślany i nowoczesny marketing kluczem do sukcesu”. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą firmą, ofertą oraz charakterem działania na naszej strony internetowej oraz profilu na facebooku: www.facebook.pl/osabiuro

Od kandydatów oczekujemy:

  • mobilności
  • odpowiedniej motywacji do pracy
  • dobrych umiejętności organizacyjnych
  • wiedzy z zakresu rynku i obrotu nieruchomościami
  • dobrych umiejętności interpersonalnych
  • mile widziane doświadczenie w obrocie nieruchomościami

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę (podstawa + premia), lub umowę o współpracę (zyski agenta wypracowane w ramach realizacji umów będą wynosiły 40% całości prowizji biura za sprzedaną nieruchomość).
  • pracę z kreatywnym i doświadczonym zespołem
  • szkolenia i warsztaty z zakresu obrotu nieruchomościami
  • dowolny czas pracy
  • świetną atmosferę :)

Wszystkich zainteresowanych współpracą prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: biuro@osanieruchomosci.pl lub kontakt pod nr telefonu: 601 054 063

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.